سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید محتوا در تبریز

برای تولید محتوا در تبریز چه سایت داشته باشید یا ایسنتاگرام نگران نباشید ما در رایتینگ تک همه خدمات تولید محتوا متنی و صوتی و ویدیویی را داریم. در ادامه به تعریفی از این خدمات می پردازیم:

تولید محتوا سایت فروشگاه اینترنتی

تولید محتوا برای فروشگاه های اینترنتی کمی متفاوت تر از سایت های شرکتی و وبلاگی است. در تولید محتوا سایت فروشگاهی صرفا با محتوای متنی نمی توان کاربر را جذب کرد. پیشنهاد ما استفاده از ویدیو و تصاویر یونیک است تا بتوانید اعتماد کاربر را جذب کنید.

مهمترین اصل در فروشگاه اینترنتی فروش محصولات است و کسب رضایت کاربران است. برای اینکه در نتایج و صفحات برتر گوگل باشید می توانید از تولید محتوای سئو شده در تیم رایتینگ تک بهره ببرید.

تولید محتوا اختصاصی برای اینستاگرام

تولید محتوا برای سوشال هایی نظیر اینستاگرام خیلی متفاوت تر از تولید محتوای سایت است. سوشال باید برای مخاطب سرگرم کننده باشد و این را بدانید که تولید محتوا ی اینستاگرام تخصصی است و نباید آن را با آپلود چند عکس و ویدیو اشتباه گرفت. برای تولید محتوا برای اینستاگرام و همچنین ادمین جرفه ای آن را به یک شرکت معتبر بسپارید.

تولید محتوا برای پیج تبلیغاتی

تبلیغ در پیج های تبلیغاتی نباید به صورت آشکار باشد. محتوای تبلیغاتی برای این پیج ها بسیار حساس است و باید به گونه ای طراحی و نوشته شود که اعتماد کاربر را جذب کند و ان را به چشم صرفا یک محتوای تبلیغاتی نبیند. چرا که این کار در دراز مدت در چشم کاربران دروغین قلمداد می شود و در نتیجه مشتریان خود را از دست می دهد.

کاربران در دنیای مچلزی به راحتی فرق بین تبلغات زرد و دروغین را متوجه می شوند پس شما باید به صورت صادقانه تبلیغات را انجام دهید. هر چقدر صادق تر باشید کاربران بیشتر جذب شما می شوند.

تولید محتوا ویدئویی

تولید محتوای ویدیویی یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب است چرا که زودتر با آن ارتباط می گیرند. مهمتر از همه تاثیر بیشتری از تولید محتوای متنی دارد. البته هر ویدیویی نمی تواند جوابگو باشد و باید شما از متخصصان که روی بازار تسلط دارند و تجربه و مهارت دارند حساب باز کنید و تولید محتوای ویدیویی را به آن ها بسپارید.