سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه تست باتری سامسونگ و عاتئم کم بودن باتری آن

می توانید از برنامه Clean Master برای کد تست باتری سامسونگ استفاده کنید. این برنامه قابلیت بررسی و ارزیابی تست باتری سامسونگ شما را دارد و با کمک آن از عمر باتری مطلع می شوید. با کمک این برنامه ، برنامه هایی که میزان مصرف باتری بالایی دارند مطلع می شوید و مصرف باتری را مدیریت می کنید.

توجه: از آنجایی که گوشی هواوی از سیستم عامل اندروید نیز استفاده می کند ، کد تست باتری هواوی و برنامه های تست سلامت باتری برای این گوشی در بیشتر موارد شبیه به سامسونگ است.

روش تست سلامت باتری iPhone

روش تست سلامت باتری آیفون بسیار ساده است و فقط از روشی که به شما آموزش می دهیم پیروی کنید.

مشاهده باتری ؛

صفحه ای برای شما باز می شود ، باید گزینه attery Status را انتخاب کنید.

اگر کد تست باتری آیفون 100? در مقابل عبارت حداکثر ظرفیت نشان می دهد ، به این معنی است که باتری گوشی بهترین عملکرد را دارد و آزمایش سلامت باتری گوشی شما موفقیت آمیز است. اما اگر کد تست باتری آیفون 50 یا 60 درصد نشان داد ، عمر باتری گوشی شما رو به اتمام است و باید به فکر خرید یک باتری اصلی از یک فروشگاه معتبر مانند JS Kala باشید.

علائم کم بودن باتری تلفن همراه را بشناسید

1. تلفن خود را خاموش کنید.

ممکن است برای شما اتفاق بیفتد که تلفن همراه شما ناگهان بدون تخلیه باتری خاموش می شود. اگر خوش شانس هستید ، می توانید تلفن را دوباره روشن کنید ، در غیر این صورت تلفن دوباره روشن نمی شود و باید دوباره باتری گوشی را خریداری کنید.

2. تلفن بیش از حد گرم می شود

طبیعی است که هنگام شارژ شدن تلفن کمی گرم شود یا هنگام استفاده از برنامه های سنگین و طولانی مدت بلند شود. اما اگر این اتفاق مکرر رخ می دهد و درجه حرارت بسیار بالا است ، به احتمال زیاد باتری گوشی شما نیاز به تعویض دارد.

3. هنگام قطع اتصال از شارژر ، تلفن را خاموش کنید.

اگر تلفن خود را به شارژر متصل کرده اید و پس از قطع شدن از شارژر خاموش می شود ، متأسفانه زمان تعویض آن فرا رسیده است.

4. متورم شدن باتری گوشی

متورم شدن باتری تلفن سامسونگ نشانه دیگری است که نشان می دهد باتری شما به پایان عمر خود نزدیک شده است. اگر باتری گوشی شما قابل مشاهده است ، به آن خوب نگاه کنید تا مطمئن شوید که با هم برخورد نمی کند.

تست سلامت باتری تلفن با مولتی متر (تستر باتری)

تستر باتری دستگاهی است که می تواند برای اندازه گیری سلامت باتری گوشی استفاده شود. هنگام اتصال باتری تلفن به شارژر ، فقط جریان شارژ و زمان اتصال را بررسی کنید. سپس تفاوت این عدد با ظرفیت باتری گوشی شما یکسان است.