سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم؟

اگر تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که در سفر هستید و نیاز مبرمی به لپ تاپ خود داشته باشید و شارژی نداشته باشد، به خوبی اهمیت داشتن پاور بانک را درک کرده اید!

تنها سوالی که در آن زمان برای کاربران پیش می آید این است که چگونه لپ تاپ خود را روشن کنم. پاوربانک ها معمولا فرشتگان نجات هستند که در بدترین شرایط ممکن می آیند و به خوبی به نیازهای شما پاسخ می دهند.

قبل از بررسی نحوه شارژ لپ تاپ با پاوربانک، پیشنهاد می کنیم مقاله مهم ترین لوازم جانبی لپ تاپ را مطالعه کنید تا اگر در جابجایی لپ تاپ خود مهارت زیادی دارید، از مشکلات جدید در موقعیت های منحصر به فرد مانند بی اطلاع باشید. مسافرت . . گیر نکن!

پاوربانک لپ تاپ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اولین چیزی که باید در نظر گرفت ظرفیت پاوربانک لبتاپ است. به عنوان یک قانون کلی، یک پاور بانک با ظرفیت بسیار کم نمی تواند نیازهای باتری لپ تاپ شما را برآورده کند.

دومین مشکلی که بسیار مهم است ولتاژ و جریان خروجی پاوربانک است. همه پاور بانک ها را نمی توان برای شارژ لپ تاپ استفاده کرد.

فقط می توانید از پاوربانک هایی برای شارژ لپ تاپ یا مک بوک خود استفاده کنید که ظرفیت بالا و عملکرد پایینی دارند.

اکثر پاوربانک ها به طور کلی برای پوشش ولتاژ مورد نیاز تلفن های همراه و دستگاه های هوشمند طراحی شده اند. در صورتی که ولتاژ مورد نیاز لپ تاپ با ولتاژ موبایل و دستگاه های هوشمند از زمین تا آسمان متفاوت است! پس طبیعی است که نتوانید از تمام پاوربانک ها برای شارژ باتری لپ تاپ استفاده کنید.

در پاسخ به این سوال که چگونه لپ تاپ را با پاور بانک شارژ کنیم، ابتدا باید بگوییم که پاور بانک شما قابلیت شارژ لپ تاپ را دارد.

پورت پاور بانک AC، اولین نشانه پاوربانک لپ تاپ

در صورت مشاهده پورت AC بر روی بدنه پاوربانک، مطمئن شوید که می توان از این پاوربانک برای شارژ باتری لپ تاپ استفاده کرد. استفاده از خروجی EC/DC سرعت شارژ باتری لپ تاپ را افزایش می دهد.

فراموش نکنید که این درگاه خروجی تنها برای شارژ لپ تاپ استفاده می شود و نباید برای شارژ باتری گوشی های هوشمند یا دستگاه های هوشمند از آن استفاده کرد.

به نسبت ظرفیت، تعداد پورت ها و قیمت پاوربانک لپ تاپ دقت کنید!

یکی از مسائلی که در هنگام خرید پاوربانک لپ تاپ نادیده گرفته می شود، تعداد پورت های پاور بانک است. بسیار نادر است که بخواهید همزمان دو لپ تاپ را شارژ کنید. اما در نظر داشته باشید که با توجه به درگاه AC/DC، نه تنها یک پورت بیشتر برای موبایل باقی مانده، بلکه حداقل دو درگاه برای شارژ گوشی وجود دارد.

ظرفیت و برند دو عاملی هستند که بر قیمت پاوربانک قابل حمل تاثیر می گذارند. شما نیازی به خرید پاوربانک با ظرفیت بالا یا تعداد زیادی پورت ندارید، اما ایجاد تعادل بین این دو تضمین می کند که خرید شما راضی باشد.

بهترین پاور بانک برای لپ تاپ چیست؟

گاهی اوقات محبوبیت برندها به حدی است که افراد برای خرید لوازم جانبی لپ تاپ یا موبایل فقط به دنبال برند مورد علاقه خود می گردند. مخصوصا پاوربانک های سامسونگ و شیائومی این ویژگی را دارند که افراد زیادی به دنبال آن هستند.

البته مناسب بودن قیمت پاور بانک 20000 شیائومی و کیفیت آن یکی دیگر از دلایل فروش بالای این مدل پاوربانک است.

یافتن یک پاوربانک ارزان قیمت از سامسونگ یا شیائومی کار سختی نیست، اما توصیه می کنیم اگر می خواهید یک پاوربانک خوب برای لپ تاپ بخرید، یک بار هزینه کنید و مشکل شارژ نشدن طولانی مدت لپ تاپ را حل کنید.